Nowe inicjatywy coraz częściej chcą zadbać o to, aby o ich piwach i samym starcie nowego browaru było głośno. Niestety jest na rynku wciąż sporo browarów, o których albo nikt nie słyszał, albo które mimo chęci nie potrafią przebić się do świadomości konsumentów. Przy zalewie piw jaki obserwujemy od kilkunastu czy kilkudziesięciu miesięcy, umiejętność zaistnienia w świadomości konsumenta może być kwestią kluczową dla powodzenia nowego przedsięwzięcia.
W miniony weekend, goszcząc na działce kolegi, postanowiłem nagrać materiał, który przyda się szczególnie browarom. W pięknych, aczkolwiek deszczowych okolicznościach przyrody przybliżam 5 ważnych aspektów wizerunkowych dla nowych tworów, Jestem jednak przekonany, że każdy z Was wyciągnie z niego lekcję dla siebie.
Być może na przyszłość. Tego Wam życzę :)
PS Zostawcie łapkę w górę i suba!
6 cze 2017 at 11:01
zdecydowanie masz rację!
7 cze 2017 at 12:11
Wolniej. Wyraźniej. Spokojniej. Zacząłem, ale muszę wrócić dokończyć, bo się zmęczyłem. Jak dużo treści, to trochę powywalaj to co zbędne, żeby nie wyszło jak serial u Kopyra. I spoko! powodzenia :).
7 cze 2017 at 20:37
Dzięki! Nie umiem wolniej i wyraźniej, niestety, taka przypadłość, że mówię szybko :)
8 cze 2017 at 09:27
Gość zatrzymuje taksówkę: Panie! jak dostać się do filharmonii??? – Proszę Pana… ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Pzdr.
7 cze 2017 at 19:38
Dobry film